Sunday, February 13, 2011

Bahana Gay, laknat & jijik..

Salam Semua,

Bahana pengaruh budaya iblis dari barat, negara kita kini tidak ketinggalan dibanjiri kegiatan yang tidak bermoral, menjengkelkan malah amat menjijikkan.

ALLAH telah menyempurnakan kehidupan berkasih-sayang & berteman yg sempurna. Lelaki utk perempuan manakala perempuan pula utk lelaki.

Cuma sebagai manusia yg diberikan darjat tertinggi seorang khalifah yg mentadbirkan dunia ini, kita diberikan panduan & syarat-syarat tertentu iaitu rukun & syarak demi membezakan kita sebagai makhluk yg berakal & boleh berfikir dengan baik dengan makhluk-makhluk yg lain.
Fenomena gay tidaklah asing dinegara kita hari ini, malahan pernah dikhabarkan negara kita mempunyai populasi kumpulan gay yg agak besar.

Perkara ini seharusnya dipandang serius oleh semua orang terutama sekali pihak pemerintah agar kegiatan yg amat keji & jijik ini dapat dihapuskan & dilumpuhkan terus dari bumi tanah tumpah darah kita ini.
Abg pun tak faham mengapakah ini semua boleh terjadi. Abg diberitahu, ramai diantara mereka yg terlibat dengan gejala ini terdiri daripada orang-orang yang berstatus tinggi dalam masyarakat, mewah, professional & ada juga yg telah berkeluarga.

Sungguh menyedihkan, ada dikalangan yg dikatakan sudah berkeluarga ini sudah mempunyai anak isteri (keluarga sempurna) masih boleh terlibat dalam gejala songsang ini.

Ketahuilah sesungguhnya Rasulullah S.A.W sendiri tidak mengaku umat orang-orang sebegini. Malah ALLAH melaknat mereka ini.

Abg berpendapat masalah ini perlu diberikan perhatian yg serius & langkah-langkah pembasmian perlu dipergiatkan dengan lebih menyeluruh & meluas dari semasa ke semasa.
Jangan sesekali kita berikan peluang kepada golongan-golongan ini utk meneruskan kegiatan mereka.
Keluarga juga seharusnya memainkan peranan penting dlm menanggani masalah ini. Ahli keluarga seharusnya tidak hanya mendiamkan diri mereka jika ada diantara ahli keluarga mereka terlibat dengan permasaalahan ini.
Jika tidak abg bimbang, kebinasaan kaum terdahulu seperti kaum ad & tsamud akan berulang kembali & menimpa kita semua.

Segalanya itu tidak mustahil akan berlaku jika kita hanya memandang sambil lewa tentang bahana ini.
Ingatlah bahawa sesungguhnya sebarang bala bencana yg diturunkan ALLAH tidak akan mengenal mangsanya.

Semua orang yg berada disekitar samaada berdosa atau tidak pasti akan turut sama merasai & menerimanya.

Oleh itu sedarlah semua, mainkanlah peranan anda. Sama-samalah kita salurkan semua maklumat yg ada kepada pihak berkuasa supaya kegiatan mereka ini dapat dilenyapkan terus dari muka bumi kita yg penuh rahmat ini.

Kepada sesiapa sahaja yg tidak tahu dimanakah maklumat tersebut dapat disalurkan, anda boleh emailkan sebarang maklumat terus ke email abg: abg.mavles@gmail.com.

Sekian, Wassalam..

0 comments:

Post a Comment