Sunday, May 09, 2010

Selamat Hari Ibu...

Ibu, ibu, engkaulah Ratu HatiKu...Ibu adalah segalanya dalam hidup, dialah yang membawa sinar pertama dalam kehidupan seseorang insan.

Dahaga pada kasih Ibu bukan kepalang. Kasih Ibu membawa ke syurga. Jasa seorang Ibu pasti tidak akan kita balas walaupun berkhidmat kepada Ibu sepanjang hayat.

Hargailah Ibu anda semasa hayatnya, ceriakan & hiburkan hatinya dengan seikhlas hati. Cari kasih & sayangnya walaupun dengan secebis senyuman.

Kehilangan Ibu tiada galang gantinya lagi. Ibu yang dianugerahkan oleh ALLAH hanya seorang sahaja dalam hidup seseorang. Oleh itu hargailah Ibu anda semasa hayatnya.

Kepada yang telah kehilangan Ibu, banyakkan bersedekah atas nama Ibu, sedekahkan juga sebanyak mungkin bacaan ayat-ayat suci Al-Quran.

Semoga roh Ibu ditempatkan disisi orang-orang yang beriman & beramal soleh...amiinn..

Jauhkan dari menyakiti hati Ibu walaupun dalam keadaan apa sekalipun.

Sempena Hari Ibu yang disambut hari ini, Abg ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan "Selamat Hari Ibu" kepada Ibu abg, Ibu Mertua abg, isteri abg & seterusnya kepada Ibu-ibu e-kampung semua. "Semoga ALLAH memberikan hanya yang terbaik kepada Ibu semua..amiinn..

Sekian, Wassalam...

0 comments:

Post a Comment